Lidmaatschap

Lid worden

Wil jij lid worden van de oudste en gezelligste vereniging van Bodegraven? Schrijf je dan nu in!
Inschrijfformulier VV Bodegraven

Verlengen

Het lidmaatschap wordt telkens stilzwijgend ver­lengd voor een jaar, waarbij het verenigings­jaar loopt van 1 juli t/m 30 juni het jaar daarop.

Opzeggen

Mocht u zich willen afmel­den, dan schriftelijk bij het secretariaat, vóór 31 mei van het lopende seizoen.

Bij latere afmeldingen blijft u ons contributie ver­schul­digd voor een heel sei­zoen, overeen­komstig de wets­bepaling opzeggen lidmaatschap ver­eni­gingen.

Contributie

Omdat we als vereniging door wanbetaling in de problemen kunnen komen, gaan we voor het komend seizoen de regels voor contributiebetaling aanscherpen. Automatische incasso wordt bij inschrijving verplicht. Half augustus worden de contributiebrieven verstuurd en geacht wordt de contributie te voldoen voor half september. In de 2e helft van september volgt een herinnering waarin jullie de kans krijgen de contributie zonder boete te voldoen. Bij betaling na 1 oktober wordt de contributie met 10 euro verhoogd.

Als de contributie op 1 november nog niet is betaald, volgt een speelverbod. Het niet ontvangen van een contributiebrief ontslaat je niet van de verplichting contributie te betalen.

Contributiebedragen seizoen 2017/2018

Categorie Bedrag
Senioren  €225
JO-19 €170
JO-17  €150
JO-15 €140
JO-13  €125
JO-11 €115
JO-9 €105
JO-8 €105
Kabouters  €30
Niet-spelend lid  €65
Zaalvoetbal €160

Overschrijven lidmaatschap van/naar andere club

Elke speler in het amateurvoetbal kan de overschrijving digitaal laten regelen door zich te melden bij de nieuwe vereniging, de papieren formulieren zijn afgeschaft. Met behulp van Sportlink Club wordt de overschrijving door de vereniging waar de speler naar toe wil, digitaal in gang gezet.

Alle overschrijvingen worden – met uitzondering van de pupillen – alleen nog maar toegestaan voor het aankomende nieuwe seizoen. Dit noemen wij de reguliere overschrijvingsperiode. Deze loopt in 2019 van tot en met 15 juni. Op 15 juni sluit de overschrijvingstermijn en gaat de dispensatieperiode weer in, er kan dan alleen maar onder bijzondere omstandigheden van club worden gewisseld.

De oude vereniging kan bij spelers een financiële blokkade aangeven als dit van toepassing is, bijvoorbeeld in geval van contributie achterstand. Dit kan de oude vereniging doen totdat de daadwerkelijke overschrijving doorgevoerd is. Wanneer de betreffende speler heeft voldaan aan zijn financiële verplichting dan moet de oude vereniging dit weer zelf verwijderen. Pas dan is de overschrijving een feit.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!